Velkommen til mine nyeste værker
Movia x Art Matter Festival – 6 Juni
Til min glædelige overraskelse har jeg og mit billede Cafe Chill fået en lille plads på Movia X’s pop-up-udstilling i Stardust, Huset KBH i Magstræde.
Lørdag den 6. juni kl. 14–16.
Altsammen en del af den i disse uger verserende Art Matter Festival.
Så har du lidt ledig tid vil det være hyggeligt hvis du kikker forbi og chiller lidt 🙂
Galleri Nijenkamp – Juni ->
Seneste færdige værker
Kh.
Ernst



















Fantastiske flotte og spændende billeder.
Tak skal du have, det er jeg ret glad for at du syntes 🙏😃